- 0236.334.782
- 0236.334.709
Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte și studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Declaratii de avere si de interese
- Comisia paritară
- Protecția datelor cu caracter personal
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. GL
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Serviciul de Asistență Comunitară
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Tichete sociale
- Venit minim de incluziune
- Violenta in familie
- Alegeri locale
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de evaluare a implementarii Legii 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
- Hotararea nr.46 din 31.07.2024 privind aprobarea raportului de activitate a asistentilor personali ai persoanelor cu handicap grav in semestrul I 2024 Vizualizare
- Hotararea nr. 45 din 31.07.2024 privind aprobarea Programului de actiuni pentru combaterea riscului de marginalizare si excluziune socialaVizualizare
- Hotararea nr. 45 din 31.07.2024 – Anexa Vizualizare
- Hotararea nr.20 din 05.04.2024 privind aprobarea raportului de activitate a asistentilor personali a persoanelor cu handicap grav in semestrul II 2023 Vizualizare
- Hotararea nr.19 din 05.04.2024 privind aprobarea Planului anual de actiune privind serviciile sociale pentru anul 2024 Vizualizare
- Anexa la HCL nr.19 din 05.04.2024 Vizualizare
- Dispozitia nr.29 din 05.02.2024 privind aprobarea Planului anual de actiuni pentru beneficiarii de ajutor minim de incluziune Vizualizare
- Dispozitia nr.29 din 05.02.2024 – Anexa Vizualizare
- Hotararea nr.43 din 27.07.2023 privind aprobarea raportului de activitate a asistentilor personali ai persoanelor cu handicap grav semestrul I 2023 Vizualizare
- Hotararea nr.13 din 28.02.2023 privind aprobarea planului de actiune si de lucrari de interes local pe anul 2023 Vizualizare
- Hotararea nr.9 din 31.01.2023 privind aprobarea Planului anual de actiune privind serviciile sociale administrate si finantate din bugetul Consiliului Local al comunei Balasesti Vizualizare
- Hotararea nr.11 din 15.02.2022 privind aprobarea Planului de actiune si de lucrari de interes local pe anul 2022 Vizualizare
- Hotararea nr.54 din 22.12.2021 privind aprobarea Planului anual de actiune privind serviciile sociale pentru anul 2022 Vizualizare
- Hotararea nr.19 din 31.03.2021 privind aprobarea Planului de actiune privind serviciile sociale la nivelul comunei Balasesti pentru anul 2021 Vizualizare
- Hotararea nr.8 din 31.01.2023 privind aprobarea raportului de activitate a asistentilor personali a persoanelor cu handicap grav in semestrul II 2022 Vizualizare
- Hotarareea nr.36 din 30.06.2022 privind aprobarea raportului de activitate a asistentilor personali ai persoanelor cu handicap grav pe semestrul I 2022 Vizualizare