- 0236.334.782
- 0236.334.709
Organigrama
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte și studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Declaratii de avere si de interese
- Comisia paritară
- Protecția datelor cu caracter personal
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. GL
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Serviciul de Asistență Comunitară
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Tichete sociale
- Venit minim de incluziune
- Violenta in familie
- Alegeri locale
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de evaluare a implementarii Legii 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
2024
- Hotararea nr.44 din 24.07.2024 privind aprobarea Organigramei si Statului de Functii prin reorganizare incepand cu luna iulie 2024 Vizualizare
- Hotararea nr.44 din 24.07.2024 – Anexa nr.1 Organigrama Vizualizare
- Hotararea nr.44 din 24.07.2024 – Anexa nr.2 Stat de functii Vizualizare
- Hotararea nr.18 din 24.03.2024 privind revocarea HCL nr.71 din 28.12.2023 privind aprobarea Organigramei si Statului de functii prin reorganizarea aparatului de specialitate al primarului Vizualizare
- Hotararea nr.9 din 31.01.2024 privind aprobarea coeficientilor de ierarhizare in vederea stabilirii salariilor de baza pentru functionarii publici si personalul contractual incepand cu 01.01.2024 Vizualizare si Anexa Vizualizare
2023
- Hotararea nr.71 din 28.12.2023 privind aprobarea Organigramei si Statului de Functii prin reorganizarea aparatului de specialitate al primarului comunei Balasesti pentru anul 2024 Vizualizare
- Hotararea nr.30 din 25.04.2023 privind modificarea si completarea Anexei nr.1 si Anexei nr.2 la HCL nr.15 din 28.02.2023 – organigrama si stat de functii Vizualizare
- Hotararea nr.15 din 28.02.2023 privind aprobarea modificarii organigramei si statului de functii pentru anul 2023 Vizualizare
2022
Hotararea nr.4 din 06.01.2022 privind aprobarea Organigramei si Statului de Functii pentru anul 2022 Vizualizare
2021
Hotararea nr.14 din 25.02.2021 privind modificarea si completarea art.2 alin. (1) din HCL nr.14 din 29.12.2020 a Statului de Functii al aparatului de specialitate Vizualizare
2020
Hotararea nr. 14 din 29.12.2020 privind aprobarea organigramei si statul de functii al aparatului de specialitate al primarului comunei Balasesti pe anul 2021 Vizualizare
2018
Dispozitia nr. 12 din 17.01.2018 privind aprobarea Regulamentului de Ordine Interioara al aparatului de specialitate al Primarului Comunei Balasesti Vizualizare
2016
HCL nr. 19 din 19.09.2016 privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a aparatului de specialitate al primarului cumunei Balasesti, judetul Galati Vizualizare
Anexa la HCL 19 din 19.09.2016 Vizualizare
HCL nr. 18 din 19.09.2016 privind aprobarea Planului de ocupare a functiilor publice din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Balasesti pentru anul 2017 Vizualizare
Anexa la HCL 18 din 19.09.2016 Vizualizare